مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-04اقتصادي

فارس من| شایدها و بایدها در بهرمندی از مزایای طلای سیاه سروستان


امسال 323690 میلیون تومان به صورت پیشنهادی توسط دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمان برنامه ریزی استان به شهرستان سروستان تعلق گرفته است و بسته به فروش نفت توسط دولت، - https://www.

farsnews.

ir/my/c/88781 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروستان، درآمدهای نفتی تا پیش از اعمال دور جدید تحریم های نفتی و بانکی نقش مهمی در تامین منابع بودجه عمومی داشت و در سال 96 حداقل یک سوم منابع بودجه عمومی و نزدیک به 70 درصد جریان تجارت کشور وابسته به نفت بوده است.

  در سال جاری و با توجه به کاهش درآمدهای نفتی، قابل پیش بینی است که اتکای دولت بر این منبع مهم درآمدی نمی تواند مانند گذشته باشد و به طور معمول پیش بینی از درآمدهای نفتی وابستگی بسیاری به پیش بینی ها از میزان فروش نفت، قیمت نفت و همچنین نرخ تسعیر ارز دارد.

اگرچه که درآمدهای نفتی حق مردم است، ولی به اشتباه بدین معنی تصور شده است که پول نفت باید مستقیم در اختیار مردم قرار گیرد، و این موضوع نیاز به شفاف سازی دارد و با همه این تفاسیر و با توجه به رویکرد خبرگزاری فارس در پیگیری مطالبات مردمی در سامانه فارس من، پیگیر مطالبه ای با همین موضوع و با عنوان سهم شهرستان سروستان از درآمد چاه های نفتی چقدر است؟ شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شایدها و بایدها در بهرمندی از مزایای طلای سیاه سروستان

فارس من| شایدها و بایدها در بهرمندی از مزایای طلای سیاه سروستان